07/16/2016 to 07/22/2016 – Day 13 to 19
Departure from Da Nang, a stop in Hanoi, arrival in Hong Kong, last destination of our trip. Our week there was amazing thanks to my friends from Hong Kong. You welcomed us in your city in the best way possible. I could never thank you enough for all the things you did for us.

Thank you Hino! You we're there to welcome us at the airport, bring us to our hostel, be our guide in your city and let us discover Hong Kong's cuisine! You're a very good friend and I know I can always rely on you.
Thank you Agnes! You spent so much time with us visiting the city. Thank you to your family for letting us discover the way of life in Hong Kong by inviting us twice to spend the evening with them. We could never thank you enough. You are an extraordinary family.
Thank you Karen! Without you, we wouldn't have tried chicken feet and pig liver! And I wouldn't have a very special dessert to give to my family.
Thank you Mandy, for the awesome day we spent together with the others.
Thank you Selena! It was nice to see you again after a whole year! Too bad we didn't have more time to spend together.
Thank you everyone else I unfortunately didn't have the opportunity to meet again... Thanks to you I still have a reason to come back to Hong Kong!
Don't forget, all of you, to send me a message if you come to Belgium!

30 hours after leaving our hostel, we finally arrived in Belgium. This trip was wonderful and we are now back with our heads full of great memories!

THE END

Our whole trip on www.adriencouplet.be
More pictures: https://goo.gl/photos/fMHAjtSUKY4WbqgW8

16/07/2016 à 22/07/2016 - Jour 13 à 19
Départ depuis Da Nang, escale à Hanoï, arrivée à Hong Kong, dernière destination de notre voyage. Cette semaine là-bas fut incroyable grâce à mes amis hongkongais. Vous nous avez accueillis dans votre ville de la meilleure manière qui soit. Je ne pourrais jamais assez vous remercier tellement vous avez été incroyables.

Merci Hino! Tu étais la pour nous accueillir à l'aéroport, nous amener jusqu'à notre auberge de jeunesse, nous faire visiter ta ville et découvrir sa gastronomie! Tu es un ami en or sur qui je pourrais toujours compter.
Merci Agnes! Merci d'avoir passé tellement de temps avec nous à visiter la ville. Merci à ta famille de nous avoir fait découvrir la vie à Hong Kong en nous invitant deux fois à venir passer la soirée avec vous. On ne pourra jamais assez vous remercier. Vous êtes une famille extraordinaire!
Merci à Karen! Sans toi on aurait pas mangé des pattes de poulet et du foie de cochon! Je n'aurais pas eu non plus de dessert hongkongais à ramener à ma famille.
Merci à Mandy, pour la super journée passée ensemble!
Merci à Selena! C'était chouette de te revoir enfin, après un an! Dommage que nous n'ayons pas eu plus de temps à passer ensemble.
Merci à tous les autres () que je n'ai malheureusement pas eu l'occasion de revoir... grâce à vous j'ai encore une raison de venir à Hong Kong!
N'hésitez pas, tous, à venir nous voir une fois en Belgique!

30 heures après avoir quitté notre auberge de jeunesse, nous arrivons enfin chez nous en Belgique. Ce voyage fût magnifique et nous en revenons des souvenirs plein la tête!

FIN

Tout notre parcours sur www.adriencouplet.be